VERBOS EM HOLANDÊS

0 Comments

Present
ik ben
jij bent
hij is
wij zijn
jullie zijn
zij zijn

Present Perfect
ik ben geweest
jij bent geweest
hij is geweest
wij zijn geweest
jullie zijn geweest
zij zijn geweest


Past
ik was
jij was
hij was
wij waren
jullie waren
zij waren


Past Perfect
ik was geweest
jij was geweest
hij was geweest
wij waren geweest
jullie waren geweest
zij waren geweest


Future
ik zal zijn
jij zult zijn
hij zal zijn
wij zullen zijn
jullie zullen zijn
zij zullen zijn


Future Perfect
ik zal geweest zijn
jij zult geweest zijn
hij zal geweest zijn
wij zullen geweest zijn
jullie zullen geweest zijn
zij zullen geweest zijn



SITE DOS VERBOS AQUI


VERBIX

MAS VERBOS
VERBO TER-HEBBEN
★cbehalle-vilvoorde★


You may also like

Nenhum comentário:

oi seja bem vindo e um prazer ter você aqui fica a vontade pra deixa seu comentario!!